Specjalista d/s administracji i logistyki
· Lubisz faktury, analizy i sprawozdania.
· Liczysz każdy grosz, a skrupulatność i dokładność to Twoje drugie imię.
· Cechuje Cię odpowiedzialność pozytywne nastawienie do świat.
· Lubisz angażować się w to, co robisz na 110%.
· Koncentrujesz się na rozwiązaniach, a nie na problemach.
· Nie boisz się wyzwań i pracy pod presją czasu.
· Skrupulatność i dokładność to twoje atuty.
To oznacza, że zdecydowanie chcemy Cię poznać!!!
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
· OBSŁUGA PROGRAMU SUBIEKT
· obsługa klienta (mailowa i osobista) w zakresie wystawionych faktur,
· współpraca z zewnętrznym dostawcą usług księgowych i finansów spółki,
· odpowiedzialność za przygotowanie planów budżetowych, sprawozdań finansowych oraz raportów,
· opis faktur kosztowych zgodnie z kategoryzacją kosztów,
· przygotowanie przelewów do realizacji i kontrola zgodności płatności,
· nadzór nad wystawianiem faktur sprzedaży i fiskalizacja na rzecz osób fizycznych,
· tworzenie raportów kasowych oraz sprzedażowych wg wytycznych oraz innych raportów na życzenie zarządu,
· monitoring należności, płatności, zobowiązań, analiza odchyleń, udział w eventach,
· inne prace zlecone przez przełożonego.
WYMAGANIA:
1. BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SUBIEKT.
2. Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane kierunki: ekonomia, finanse i rachunko-wość).
3. Minimum roczne doświadczenie w księgowości
4. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komu-nikację.
5. Znajomość i umiejętność właściwego interpretowania przepisów podatkowych.
6. Ogólna wiedza w zakresie kadr.
7. Determinacja w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.
8. Doskonała organizacja pracy.
9. Komunikatywność.
10. Umiejętność długofalowego planowania oraz przewidywania konsekwencji podjętych decyzji.
CO OFERUJEMY:
1. Rozwój
· Praca w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm kosmetycznych
· Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
· Pełne przeszkolenie z zakresu wykonywanych obowiązków.
· Możliwość inicjowania oraz wdrażania projektów zwiększających efektywność spółki.
2. Zespół
· Bardzo dobra atmosfera pracy.
· Wzajemne wsparcie.
· Cotygodniowe narady zespołowe.
· Przejrzysty podział obowiązków.
· Wymagający i równocześnie wyrozumiały szef.
3. Wynagrodzenie
· Przejrzyste zasady wynagradzania.
· Wysokość wynagrodzenia uzależniona od zakresu obowiązków, jakości wykonywanej pracy oraz osiąganych rezultatów, jak również Twojego doświadczenia.